In curand vom vedea din nou telefoane Panasonic in magazine

de: Alexandru Puiu
10 07. 2013

Dupa mai multe tentative nereusite de a-si face simtita prezenta pe piata internationala de smartphone-uri, cei de la

Este imposibil ca cineva sa pronunte si primul lucru la care va ganditi sa fie telefoanele inteligente. Cred mai degraba va ganditi la baterii sau plasme, eventual laptopuri. Intamplarea face ca aceasta companie japoneza produce de foarte mult timp si smartphone-uri, doar ca respectivele produse se comercializeaza aproape exclusiv pe teritoriul tarii mama.

Dotate cu Android si particularizate la minim cu alte interfete, cu noile telefoane Panasonic vrea sa-si depaseasca conditia de producator local pe teritoriul Japoniei. La ora actuala, un contract solid cu NTT DoCoMo, principalul operator de telefonie din Tara Soarelui Rasare, se reflecta in comercializarea aici a unui numar de cateva dispozitive. Pentru ca aceasta afacere este infima in comparatie cu alternativele oferite de Sony sau Sharp in acelasi teritoriu, in mod evident cei de la Panasonic nu sunt multumiti.

Atrageam in titlu atentia asupra faptului ca aceasta nu este prima incercare de a-si scoate telefoanele din tara. In trecut au mai existat cateva tentative, dar care din pacate nu au fost insotite de rate de adoptie sdrobitoare. Panasonic P51 a fost lansat in India, datorita pretului exorbitant si a investitiei minime in marketing, din pacate prea putini s-au grabit sa-l cumpere. Pentru inceput, in aceasta reimprospatare a initiativei de extindere, piata din USA se pare ca este prima vizata. Personal, sper sa aiba succes, imi aduc aminte cu bucurie de un telefon polifonic al brandului japonez pe care l-am avut in urma cu 10 ani.